Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017

Για ποιο λόγο γράφτηκε το εμβατήριο "Ο Ναύτης του Αιγαίου"

Το εμβατήριο "Ο Ναύτης του Αιγαίου" γράφτηκε για τον Βότση, που βύθισε το «Φετίχ Μπουλέντ» -
Το έθνος πρέπει να ανακτήσει την εθνική του αξιοπρέπεια και αυτοπεποίθηση.
 
Εμβατήριο του Πολεμικού Ναυτικού, που γράφτηκε το 1912 από τον 
Κωνσταντίνο Λυκόρτα
 
Είμαι ο Ναύτης του Αιγαίου
κρεβάτι έχω τα βαθιά νερά
και για την ένδοξη πατρίδα
είμαι όλος φλόγα και καρδιά
 
Εγώ της Θάλασσας δελφίνι
Τις τρικυμίες όλες αψηφώ
Και περιμένω να ΄ρθει η ώρα
Να πολεμήσω τον εχθρό
Να του κολλήσω μια τορπίλα
Το έταξα στην Παναγιά
Και τα καράβια τ΄όλα να βουλιάξω
Κάτω εις τα βαθιά νερά

Είμαι ο Ναύτης του Αιγαίου
Άλλος εγώ Θεμιστοκλής
Απόγονος της Μπουμπουλίνας
Και του Μιαούλη συγγενής
Με την ανδρεία του Κανάρη
Και με του Βότση την ψυχή
Τον δύστυχο εχθρό τρομάζω
Και δε τολμά να κινηθεί

Άγιε Νικόλα μας βοήθα
Ο Στόλος πάντα να νικά
Να προστατεύει την Ελλάδα
Την Κύπρο μας και τα νησιά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου